Recuperaţi datele şterse uşor şi rapid.

Dacă cumva aţi păţit să vi se şteargă accidental date din calculator şi nu le găsiţi în recycle bin, asta nu înseamnă că datele sunt complet pierdute. Vă voi explica puţin la ce mă refer. Windowsul foloseşte un sistem de fişiere numit NTFS, în care, datele şterse din recycle bin nu se şterg la propriu, ci intră "sub covor". Ele rămân prezente pe hardisk, şi pot fi recuperate foarte uşor, cu condiţia ca locul unde ele au existat (sau mai precis, există) să nu fi fost suprascris de alte date. Dacă acest lucru avut totuşi loc, recuperarea lor este dificilă, însă nu aş zice imposibilă. 


Referindu-mă doar la primu caz, programul pe care vi-l se numeşte PC Inspector File Recovery, şi este gratuit, disponibil la această adresă: http://www.pcinspector.de/default.htm?Language=1. Instalarea acestuia precum şi folosirea acestuia sunt uşoare, drept pentru care nu le mai explic. Îl recomand deoarece l-am folosit şi eu, iar, cu ajutorul lui am reuşit să recuperez cu succes, fără cel mai mic stres, o cantitate de peste 1 GB de date. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu