Windows 8.

Nici nu ne-am împăcat bine cu ideea că deja există Windows 7, că pe internet la ordinea zilei sunt discuțiile despre Windows 8. Totul a început de la anunțul unui angajat al Microsoft, care a zis că în prezent se lucrează la kernel-ul care va fi prezent pe Windows 8 și Windows 9, pentru a-l face compatibil cu platformele de 128 bit. (lansarea va avea loc cel mai probabil în 2012)


Eu totuși cred că va fi o problemă (mare), deoarece să faci un sistem de operare să ruleze pe 128 bit, pe 64 bit, și chiar (încă) pe 32 bit (arhitectura pe care cele mai multe calculatoare funcționeză acum, despre care îmi e imposibil să cred că va putea fi uitată), va fi greu. Rămâne să vedem ceea ce va reuși Microsoft să facă.


Noul Windows va avea îmbunătățit sistemul de sleep și cel de hibernare, va avea un sistem de fișiere care să ușureze lucrul cu acestea în interiorul rețelelor de calculatoare, dar și un nivel de securitate mărit pentru kernel.


Nu vreau să fiu rău cu Microsoft, dar am senzația că deja scot sisteme de operare pe bandă rulantă. Nu că nu ar fi un lucru bun că apar multe sisteme, dar la o diferență de nici 3 ani de la unul la altul, nu cred că vor reuși să impresioneze. Windows 7 este mai bun ca Vista, însă nu mă atrage îndeajuns încât să mă facă să renunț la Linux sau la Mac OS X (sau măcar să îl am instalat și să îl folosesc din când în când).


Și încă ceva. Pe internet (torrente în general), a apărut cică un Windows 8, Pre-Alpha build 7312, care este FALS. Momentan nu exista un Windows 8 Pre-Alpha, însă în cazul în care va apărea unul, revin cu un later edit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu