Webstock 2009: HI5-ul este OTV-ul internetului românesc.

Webstock este o zi în care au loc conferințe și workshop-uri dedicate social media și fenomenului web 2.0. La ediția de anul acesta, am aflat și eu, prin intermediul realitatea.net, despre câteva lucruri despre care au avut loc discuții. Webstock a avut loc ieri (18 Septembrie) iar un lucru foarte... "interesant" după părerea, au fost discuțiile despre HI5.


Cine nu știe ce e ăla HI5? Sau mai bine întreb... cine nu are HI5? Ei bine, citeam acum ceva timp că România este cea mai mare rețea HI5 din lume ! Eu sincer am avut HI5 pentru câteva minute, doar pentru că m-a rugat cineva să îmi fac, însă după ce am văzut că nu are nicio treabă cu ceea ce vreau eu, l-am șters.


Specialiștii consideră că pentru Români, Hi5-ul este un fel de OTV. Cei care folosesc HI5-ul sunt considerați indecenți și superficiali. Adina Mădularea, de la Daeladus Millward Brown a fost cea care a ținut o conferința în acest sens.


Eu sincer, dacă ar fi să aleg între HI5 și Facebook, aș alege Facebook, deoarece sunt de părere că acolo aș putea găsi ceva ce să-mi placă. Nu-mi place HI5 în special din cauza faptului că din punct de vedere tehnic are probleme (mari), și nu îi agreez deloc pe cei care au foarte multe elemente pe pagina lor astfel încât unele browsere se pot chiar prăbuși. Când văd tot felul de culori care de care mai nasoale, combinate cu multe elemente amestecate fără absolut nicio logică, mă intreb, ce rost mai are ... ? De poze nici nu mai vreau să mai vorbesc....


Nu vreau să supăr pe nimeni, însă eu cred că o parte dintre utilizatorii HI5 sunt complet pe altă lume, complet în afara realității, cu care mie îmi este imposibil să realizez o conversație (fie pentru că au în dicționar unele prescurtari pe care nu le pot ințelege, fie pentru că habar nu au să construiască o propoziție de la cap la coadă).



Ce părere aveți despre HI5?

View Results
Create a Blog Poll

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu