Un mass .... tâmpit.

Am primit acum câteva minute un mass cu următorul conținut: citeste acest mesaj cu grija care a fost trimis de presedintele yahoo Jay Rusell: Imi pare rau sa va anunt ca yahoo a ajuns la numarul maxim de persoane. Daca vrei sa pastrezi contul tau gratis trimite mesajul acesta la toti din lista ta. In acest mod vom sti care sunt folosite si care nu, le vom sterge. Trimite acest mesaj timp de 8 zile si contul tau va ramane gratis. Inca o data imi pare sincer rau ca trebuie sa fac aceasta. Te rog incepe sa trimiti!! Celor care nu trimit acest mesaj li se vor sterge conturile ..scz de mass...l`am primit j eo


Hai fiți serioși, cât de fraieri credeți voi ca sunt ceilalți ca să dea acest mass mai departe? El circulă de mai mult de doi ani pe messenger, iar eu nu l-am trimis niciodată și ID-ul nu mi-a fost șters (ha ? ce ziceți acum?).


Voi credeți că Yahoo! nu știe că ID-ul e folosit doar prin simplul fapt că sunteți logați pe serverele lor? Si pe langa asta, cine e Jay Rusell ?! Din câte știu eu, el e un producător de filme și nu are nicio legatura cu Yahoo!!! (poate doar îl folosește)


Deci eu vă sfătuiesc să nu mai trimiteți mass-uri în momentul în care le primiți. Mai întâi verificați dacă e adevarat, și (doar) dacă da, îl puteți trimite mai departe. Singurul lucru pe care îl faceți voi este să enervați pe alții și să îi induceți în eroare pe cei care cred tot ceea ce văd.

2 comentarii:

Anonim spunea...

... Nici eu nu pot sa-mi imaginez ce-i in capu unora sa creada chestii de genu... Sau mai erau massuri de genu daca nu trimiti acest mesaj o sa vina nu stiu cine si o sa-ti omoare toata familia si etc... Deci si beat, inconstient si drogat ii greu sa crezi asa cv:))... Ce sa faci... traim in Romania, care se duce de rapa pe zi ce trece, fara ca noi sa putem face ceva. Ideea ii sa nu ne stresam prea tare cu chestiile de genu, ca oricum se gasesc copii copaci care n-au ce face si trimit massu sub pretextu " nu risc "... ce naiba ?! PUNCT :D

Unknown spunea...

@Anomin: Mass-ul s-a trimis mai intai in America. Insa cei de la noi care nu au avut ce face si s-au pus sa-l traduca, au tradus Jay Rusell in loc de Jay Russell (asa cum era in "original" in engleza) :)).

Trimiteți un comentariu