Am si eu Twitter !

Mi-am facut si eu aseara din dorinta de a "experimenta" ceva nou un cont pe Twitter. Am vrut doar sa vad sa vad cum este sa folosesti aceasta retea de micro-blogging si surprinzator, chiar imi place. Diferenta dintre acest blog si Twitter este ca blog-ul este o retea destul de pasiva (greu de atras utilizatori), in vreme ce Twitter este o retea mult, mult mai activa. Chiar imi place :). Va astept pe contul meu: www.twitter.com/calculatoristu . (Imi pare rau dar blogger intelege link-ul ca facand parte din blog-ul meu, datorita terminatiei, asa ca duce pe o pagina de pe blog. Va trebui sa introduceti manual titlul in browser, sorry!)


L.E.: Va astept si pe voi sa va faceti cont pe Twitter si sa-mi dati follow sau sa ma anuntati aici ca sa va dau eu follow. :)

1 comentarii:

webber spunea...

oricum, numele de user ales este foarte tare.

Trimiteți un comentariu