Bing Maps.

Bing nu este ceva nou. Este doar motorul de cautare al celor de la Microsoft, sub un alt nume si imbunatatit. Pe langa cautarile mai relevante, mai devreme am descoperit hartile oferite de ei. Ma asteptam la ceva in genul celor oferite de Google (sau chiar mai rau) insa spre surprinderea mea, Bing Maps este mult mai bun decat Google Maps.

Pe langa toate drumurile principale, Bing Maps stie si aproape toate drumurile secundare ( adevarat, doar inceputul lor, aproximativ 50 de metri de la drumul principal, insa pentru orientare sunt destul de bune). Cu Google nu am putut sa fac o ruta nici macar prin Romania, insa cu Bing am reusit sa fac ruta din Arad pana in Grecia, unde am fost eu, ruta fiind identica cu cea a sistemului de navigatie cu ajutorul caruia am fost (ruta fiind optima, respectiv fastest route).

Insa daca ar fi sa vorbim despre pozele din satelit, lucrurile se schimba, pe Google putandu-se vedea chiar pana ... si o masina mica pe strada, insa pe Bing, se pot vizualiza imagini pana la maximum o apropiere de unde se poate vedea o imagine panoramica a intregului oras (vorbesc doar de Romania). Imaginile din Google nu sunt insa foarte relevante, avand cel putin 5-6 ani (cel putin in Arad), si la iesirea din Arad spre Deva se poate observa faptul ca au fost lipite doua poze, deoarece aceatea nu se potrivesc (drumurile nu au o continuitate, pozele nu sunt corect lipite si datele in care pozele au fost facute, sunt diferite, deoarece in poza din afara orasului centura era deja teminata, iar in poza care este pana la iesirea din Arad, centura nu este nici macar inceputa !).

Bing Maps aici.
Google Maps aici.
Norc (street-view, imagini panoramice la nivel de strada) aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu