Beerfest de vara.

Ieri am fost la primul meu beerfest organizat de arlug (arad linux users group, si este vorba despre o intalnire de discutii si despre linux, calculatoare si chiar si alte lucruri). Am ajuns primul si am asteptat cam 20 de minute deoarece dintre primii doi care au venit inainte cu vreo 5 minte, unul avea tricou cu linux insa era scris in partea stanga iar eu nu am observat. 


Totul a fost ok, mi-a placut foarte mult, am avut despre ce discuta cu totii find pasionati de linux si avand experienta in domeniu. Am pus 3 mese impreuna ca sa incapa toata lumea si s-a discutat asa cum era de asteptat, mai mult pe grupuri :D. In stanga mea se discuta despre diplome, importanta lor, cursurile organizate de cisco si lucruri de genul acesta, in dreapta mea se discuta despre distributiile linux si  kernel-uri, iar la ultima masa nu prea am auzit despre ce se discuta. 


Am primil breloc cu arlug, am discutat despre faptul ca ar trebui sa mai comande  tricouri cu arlug pentru cine vrea (eu da!) si despre noul sistem de operare al meu, Ubuntu 9.10 (Alpha 3, de ieri), despre ceea ce promite el in versiunea finala si ceea ce este schimbat deja la el. 


Pe scurt, eu zic ca a fost un beerfest reusit si abia il astept pe urmatorul. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu