Impresii de la Festivalul Clatitelor.

Am ajuns ieri pe la 11 la "Festivalul Clatitelor" organizat la Moneasa. Nu m-am dus in special pentru clatite, ci mai mult pentru a ma relaxa (sau cel putin a incerca asta) si a ma simti bine. Dupa ce am ajuns am facut o plimbare pe "aleea" principala unde se aflau standurile la care se faceau clatitele. Am facut comanda la clatite (vreo 12 in total, am fost mai multe persoane) dupa care am mers la un restaurant pentru a manca o ciorba urmand ca dupa aceasta sa mancam clatitele pe care le-am comandat.


Am zis mai sus ca pentru a incerca sa ma relaxez deoarece ceea ce era de asteptat, aglomeratia, era pe ordinea de zi. Peste tot erau numai masini si lume, copii, adulti, batrani, aproape toti fiind prezenti doar pentru festival. M-am asteptat la asta, insa spre surprinderea mea la standurile unde se faceau clatite era de asteptat maxim doua minute ca sa apuci sa gusti o clatita, lucru care dura acum doi ani (atunci am fost eu ultima data) chiar si 10-15 minute pentru ca erau cozi foarte mari. Cred ca acest lucru se datoreaza faptului ca erau mai multe standuri decat cate au fost cand am fost eu (sau mi s-a parut ?!).


Dupa toate astea am plecat inspre capatul statiunii, iar unde drumul se bifurca am luat-o la dreapta (in stanga fiind cariera). Am cautat un loc placut si linistit unde sa stam cateva ore. Am mers cam 10 minute, dupa care am gasit pe dreapta un fel de drum prin padure pe unde curgea un rau si unde am putut sa ne parcam masina, la cam 10 metri de drumul forestier si de praful care se ridica cand treceau masiniile pe el. Am stat acolo cateva ore, dupa care am plecat cu masina spre casa. 


Ar fi trebuit sa ma duc si astazi dat fiind faptul ca este a 2-a zi de festival, insa am ales sa nu ma duc datorita aglomeratiei si galagiei care traverseaza statiunea in aceasta perioada. 

2 comentarii:

Unknown spunea...

fortza clatitelor!

Anonim spunea...

Exact ce ne " place " noua : nebunie=))...si nici nu-mi plac clatitele:))... Era fain sa mergem numa pentru gasca..da in rest:)) pt mine nu era nimic deosebit:)...mai vb:D:*

Trimiteți un comentariu