iPhone 4G. (sau va fi 3.5G?)




 
Pe net apar la ora actuala tot mai multe speculatii despre lansarea unui nou iPhone. Tot mai multi se asteapta ca acesta sa se lanseze tot prin vara anului viitor ( asa cum s-a lansat 3GS-ul). Exista de asemenea tot mai multe voci care spun ca acesta va fi iPhone 4G, insa nu au lipsit speculatiile conform carora acesta ar fi doar iPhone 3.5G. Indiferent de ce versiune va fi, mai multe concepte au fost lansate pe internet (nimic oficial deocamdata) si toate arata ... SPLENDID! 


Cand a aparut 3GS-ul m-am gandit sa-l achizitionez (eu avand un 3G) insa cand am vazut noile concepte m-am cam razgandit. Voi astepta probabil pana acest iPhone al meu "va ceda" (lucru care nu cred ca se va intampla curand, cel putin daca se va intampla nu va fi din vina mea deoarece am foarte mare atentie la ceea ce fac cu el si il manipulez in mod optim), iar apoi, voi "ramane" pe alt telefon pana urmatoarea versiune iPhone va fi lansata.


HTC a anuntat recent lansarea HTC Leo, un telefon foarte performant, cu un procesor la 1 Ghz si ecran capacitiv (exact ca cel al iPhone-ului, insa ceva mai mare, respectiv 4,3 inch, dar eu ma indoiesc de succesul lor cu acest ecran deoarece recent s-a decis faptul ca tehnologia apartine 100% Apple si doar ei au drepturi de folosire a ei). Lucrul care este un minus la HTC Leo il reprezinta sistemul de operare, care este, asa cum probabil ati ghicit, un Windows Mobile (in conditiile actuale mie mi se pare mai ok Android-ul celor de la Google, lucru intarit de faptul ca HTC face parte parte din Open Handset Alliance). Astept lansarea lui (cel mai probabil prin Octombrie) precum si reactia pietei (in special la pretul piperat pe care eu presupun ca il va avea).  Mai mult despre HTC Leo aici.

Sper ca Apple sa anunte cat mai curand o noua varianta iPhone si sper ca aceasta sa fie asa de bine primita cum a fost versiunea 3GS, care s-a vandut cu mult peste asteptari inca din primele 3 zile de la lansare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu