Twitter a fost atacat azi dimineață.

Printre primele lucruri pe care le fac în fiecare dimineață este să intru pe twitter, să văd ce au mai scris peste noapte cei pe care îi urmăresc, și să îi salut pe followerii mei. Când am deschis însă twitterific-ul, surpriză. O eroare care zicea "connection timeout". Așa că am încercat să intru de pe varianta pentru mobile a site-ului, însă acesta nu se încărca de loc. După câteva zeci de minute... Twitter a apărut din nou online.


Se pare că a fost atacat de niște iranieri, pe numele lor "Iranian Cyber Army", iar la începutul atacului acesta chiar afișa o poza, în care scria următorul mesaj:

Iranian Cyber Army

THIS SITE HAS BEEN HACKED BY IRANIAN CYBER ARMY

iRANiAN.CYBER.ARMY@GMAIL.COM

U.S.A. Think They Controlling And Managing Internet By Their Access, But THey Don’t, We Control And Manage Internet By Our Power, So Do Not Try To Stimulation Iranian Peoples To….

NOW WHICH COUNTRY IN EMBARGO LIST? IRAN? USA?
WE PUSH THEM IN EMBARGO LIST ;)
Take Care.


După câtva timp de la începutul atacului, Twitter nu mai afișa nimic (browserele dădeau connection timeout), perioadă în care am încercat eu să intru pe el. Sperăm ca Twitter să nu mai fie atacat pe viitor, și să își rezolve problemele dese cu "Twitter is over capacity".

1 comentarii:

Maura spunea...

Lol, am auzit asta la Europa FM cand mergeam undeva azi cu a mei... :)) FIX asta.

Trimiteți un comentariu