Posibil nou virus pe Yahoo! Messenger.

Am primit acum câteva minute un mesaj ciudat pe messenger: "Te perdiste de la fiesta, estuvo buenisima. http://prv231.image-facebook.info:88/search&Result=1246/DVY-NuevoFoto014.JPG.zip".

Colegul de la care l-am primit mi-a zis că nu a făcut ceva important pe calculatorul său în utimul timp, și că este a2-a oară în această săptămână când s-a trimis. Google dă un singur rezultat pentru acel mesaj, și tipul care a scris (cred că pe spaniolă) vorbește ceva de un virus (nu am înțeles mare lucru cu Google Translate). Ideea e să nu intrați în panică dacă primiți mesajul, și în niciun caz să nu intrați pe acel link. Probabil că în următoarea perioadă vor apărea mai multe rezultate pe Google despre acest link, iar eu vă voi anunța dacă aflu ceva nou.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu