4shared - free file sharing and storage.

Am fost rugat acum câteva zile de Alexa să-i caut o metodă prin care să abiă muzica pe blog-ul ei în background, fără niciun player. Am căutat de ne-am încărunțit (și eu și Marius), și știm cum putem să facem să punem muzica în background, însă nu găsim un loc unde să fie găzduită muzica. Și căutând eu întruna un loc de felul acela, am dat peste 4shared.com.


4shared oferă găzduire gratuită de fișiere (până la 10 GB), precum și opțiune de sharing a acestora, printr-un singur link. Ideea este simplă și eficientă, însă trebuie să știți că mărimea maximă pe care o puteți uploada odată este de 200 MB. Puteți de asemena uploada și mai multe fișiere simultan, respectând însă limita de mai sus pentru fiecare fișier (nu că ar fi o metodă prea eficientă, deoarece viteza de upload oferită de providerii din România nu este prea extraordinară). Seamănă cu Cloudo, însă diferența e că acest seriviciu suportă și sharingul fișierelor uploadate, fiind un expert în aceste chestiuni.


Puteți să-l încercați accesând http://www.4shared.com, singurul lucru care este necesar fiind un account la 4shared.

P.S: Dacă cunoașteți cumva un serviciu care ar fi util în problema prezentată în primele rânduri, vă rog să-mi dați de veste :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu