Cand oare nu se vor mai trimite mass-uri pe Yahoo! Messenger ?

Primesc şi eu azi un mass de la o persoană pe care o am de mult timp în listă şi care până acum nu a mai dat niciodată mass-uri.
Cam acesta era conţinutul mass-ului:"" A intrat un nou virus pe internet chat yahoo!dak nu dati mesajul mai departe va va intra in calculator,deoarece crede k nu este folosit acest id !!!!!!! da-l inclusiv mie !!!! este pe bune pt k la unu h0ry_rapp3ru a intrat si i-a sters hardu’ !!! "".

Nu ştiu cine a avut minte să compună mass-ul acesta ("internet chat yahoo"), însa, acest mass este unul foarte vechi (prima dată l-am primit cu mai mult de doi ani in urmă), şi mă miră faptul că lumea înca crede în lucruri de genul acesta... Ea mi l-a trimis sub pretextul că şi ea l-a primit şi că nu riscă (ce poate risca?!).

P.S: Gandiţi-vă doar câte contacte are "h0ry_rapp3ru" în listă acum ! (dacă cumva ID-ul există)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Don't stress yourself ;) mereu vor fi cativa care vor da mass-uri idioate, lenesi sa caute sa afle daca informatia aia e adevarata sau nu (desi asta reiese asa usor din mesaj :)))

Cristina

Trimiteți un comentariu