Tentative Phishing asupra abonatilor Orange Romania

Acum cateva zeci de minute am primit un sms pe iPhone care suna cam asa:

FIRMA NOKIA A EXTRAS ALEATOR NR.DVS. OFERINDU-VA CADOU UN TELEFON NOKIA N.96. PENTRU DETALII APELATI GRATUIT LA NR.0754422520. VA MULTUMIM!

Ok, ideea e ca acest sms este unul fals. Stiind inca din momentul in care am citit primele ......7-8 cuvinte rolul primirii acestui sms, am cautat numarul pe internet. Nu l-am gasit asa ca am cautat textul pe net si surpriza.... plin de oameni care se plangeau ca au luat plasa pentru ca au sunat la numarul de telefon si au urmat pasii indicati.

Un client foarte nemultumit al Orange s-a plans ca dupa ce a urmat pasii pentru validarea premiului a primit un sms de la 200 prin care era anuntat ca a incarcat cartela de telefon a respectivului abonat (numarul de la care primise acel sms) cu 30 de euro.

Mesaje de genul acesta se trimit foarte des, insa nu trebuie sa le raspundeti in niciun fel (SMS sau telefon) pana nu sunteti absolut SIGUR ca a fost o tombola sau un concurs si ca ati castigat cu adevarat ceva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu