Mac OS X Theme for Ubuntu

Nu prea mai am rabdare sa astept noua tema pentru Ubuntu 9.10 asa ca m-am gandit sa caut eu teme pentru Ubuntu. Am dat pe net peste un site cu ajutorul caruia, in aproximativ jumatate de ora, am reusit sa instalez cu succes tema care se gaseste pe Mac-uri in PC-ul meu. Instalarea se face cu usurinta, totul fiind explicat pentru a intelege pana si cei ce au trecut astazi pe Linux pentru prima data. Cam totul este schimbat, tema, login screen, cursor, icoane si  ofera chiar recomandari pentru tema din Firefox, singurul lucru care (se pare ca) a fost uitat fiind wallpaper-ul, pe care l-am pus eu. 

Atentie pentru cei care folosesc Microsoft Windows ! Aceasta tema este destinata doar pentru utilizatorii Ubuntu Linux asa ca nu intercati sa o aplicati pe Windows pentru ca nu va merge !!


Link: http://www.stchman.com/transform_osx.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu