O zi obisnuita de vacanta.

Cam asa suna o zi normala de vacanta in viata mea. Dimineata ma trezesc pe la 9-10, ma spal, mananc cate ceva si apoi plec la sala cu prietenii. Acolo trag de aparate pana cand vreau (in general o cam o ora si jumatate) apoi "ma duc" la wellness, la relaxare care se afla tot in incinta complexului. Pe la 2-3 vin acasa (stau la 5 minute de mers pe jos), iar mai tarziu ies cu prietenii, in general aceeasi de la sala sa ne plimbam prin cartier sau prin oras. 


Seara sau dupa masa daca am timp, ma dau' pe net, vorbesc cu prietenii pe messenger, instalez una-alta din cand in cand mai "aranjez" cate ceva software sau hardware daca nu-mi place sau se strica, ma joc cu telefonul (iPhone 3G) sau cu PDA-ul, instalez si pe ele aplicatii si jocuri precum si activitatati de genul acesta. Asta se intampla de obicei cand afara este foarte cald (acuma e inca bine, nu foarte rau, 30 de grade). 


Cateodata mai merg si la strand (asta daca ar fi sa vorbim de vacanta trecuta, pentru ca anul asta inca nu am fost niciodata exclusiv pentru baie si soare, insa vreau sa o fac curand) si din cand in cand mai merg cu parintii sa ne intalnim cu prietenii de familie. 


Cam atata am avut de zis pentru acum, va rog sa-mi scuzati greselile de orice fel pentru ca este primul meu blog respectiv primul meu post pe blog. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu