Skyfire - free mobile browser.

Am tot căutat de o lungă periodadă de timp o metoda să aduc flash player-ul pe PDA-ul meu, HP iPAQ 111, însă fără succces. Acum câteva zile am descoperit însă Skyfire.... și trebuie să zic că e cel mai tare browser pentru Windows Mobile pe care l-am văzut până acum! Nici nu are rost să îl compar cu Internet Explorer. Skyfire aflișează corect toate site-urile pe care le-am încercat până acum, inclusiv blog-ul meu, care este imposibil de vizitat pe Internet Explorer.


Flash Player-ul este preinstalat în browser, și rulează impecabil (pe Youtube, Trilulilu, etc). Viteza cu care se mișcă programul propriu-zis este excelentă, iar timpul de încărcare a paginilor foarte bun (mic). Interfața este foarte plăcută, culorile fiind inchise. Merită cel puțin înecrcat !


Este disponibil de asemenea și pe Symbian S60. Link: http://get.skyfire.com/.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu